ANO a Markíza zladili svoje farby

Aliancia nového občana a televízia Markíza sú si blízke už aj farebne. ANO sa rozhodla, že zmení svoje logo. Od modro-zeleného nápisu s červenou lienkou prešla na žltý nápis na modrom podklade. Modrožltú farbu používa od svojho vzniku televízia Markíza.

Tá sa rozhodla, že tieto farby ešte zvýrazní a dala svojim redaktorom nové modro-žlté mikrofóny. Doteraz používali biele so žltým nápisom.

ANO aj Markíza zhodne tvrdia, že jeden na druhého pri zmene farieb ani nepomysleli. "Zmena loga je súčasťou nového programu ANO pod názvom Moderná spoločnosť," povedal riaditeľ tlačového odboru ANO Juraj Puchý. Pre modrožltú sa rozhodli, lebo ide o farby európskych liberálov, kam sa radí aj ANO.

"Televízia Markíza vysiela deväť rokov, zdalo sa nám logické a prirodzené, že v deviatom roku zmeníme vizuál mikrofónov," povedala hovorkyňa televízie Ivana Semjanová. Pre zmenu sa rozhodli vraj pred pol rokom, doteraz ju pripravovali.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Predseda ANO Pavol Rusko sa netají tým, že má v Markíze vplyv a dodnes je s ňou ako jej bývalý majiteľ ekonomicky prepojený. V roku 2004 dostala ANO desaťmiliónový dar od spoločnosti www.markiza.sk, ktorá žije prakticky z peňazí televízie. Rusko pre denník Pravda potvrdil, že je vlastníkom spoločnosti www.markiza.sk a aj cez túto spoločnosť financuje stranu. ANO si zároveň požičala neznáme množstvo peňazí od firiem spolumajiteľa Markízy Jána Kováčika.

(mož)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 938
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 481
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 278
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 575
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 849
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 250
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 054
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 797
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu